Τέλειες και υγιεινές συνταγές για σάντουιτς

Το σάντουιτς μπορεί να γίνει έργο τέχνης… αρκεί να ξέρεις να το φτιάχνεις με φαντασία και υγιεινές πινελιές.

Όλοι μας λατρεύουμε τα σάντουιτς. Είναι από τα πιο γρήγορα και χορταστικά σνακ – και μπορούν να γίνουν πλήρη γεύματα, με τα σωστά υλικά. Το μόνο πρόβλημα είναι πως στα σάντουιτς που φτιάχνουμε σπίτι έχουμε συνηθίσει να βάζουμε υλικά ανθυγιεινά: ζαμπόν, μπέικον, μαγιονέζα, παχυντικά τυριά…

Εμείς, λοιπόν, αποφασίσαμε να βρούμε μερικές συνταγές για να πάμε τα σάντουιτς στο επόμενο επίπεδο γεύσης, αλλά και υγείας. Με λιγότερες από 400 θερμίδες το καθένα, αυτά τα σάντουιτς αποτελούν ένα χορταστικό και σούπερ υγιεινό πλήρες γεύμα, που μπορείτε να φτιάξετε μέσα σε λίγα λεπτά το πρωί, και να τα πάρετε μαζί σας στην δουλειά.

Σάντουιτς με μελιτζάνα και κατσικίσιο τυρί

Θα χρειαστούμε:

– Λίγο ελαιόλαδο
– 2 λεπτές φέτες μελιτζάνας
– Αλατοπίπερο
– 1/4 της κούπας κατσικίσιο τυρί
– 2 ψωμάκια ολικής για σάντουιτς
– 1 ντομάτα
– 1 κούπα ρόκα

Σε ένα μάτι, μαγειρεύουμε την μελιτζάνα που έχουμε αλείψει με λίγο λάδι, και από τις δύο πλευρές, μέχρι να πάρει χρώμα. Αλατοπιπερώνουμε καταλλήλως. Στο ψωμάκι, απλώνουμε μία κ.σ. κατσικίσιο τυρί, και το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 8 με 10 λεπτά. Βγάζουμε από τον φούρνο, προσθέτουμε τις μελιτζάνες, φέτες ντομάτας, ρόκα, και απολαμβάνουμε.

Σάντουιτς με κόκκινη πιπεριά, κατσικίσιο τυρί και μέντα

Θα χρειαστούμε:

– 1 κούπα κατσικίσιο τυρί
– 4 κ.σ. φρέσκια μέντα
– 4 τορτίγιες ολικής
– 1/4 κούπας σπανάκι
– 1/2 κούπας κόκκινη πιπεριά, που την έχουμε ψήσει
– Αλατοπίπερο

Σε ένα μπολ, ανακατεύουμε το τυρί με την μέντα. Τυλίγουμε τις τορτίγιες με χαρτί κουζίνας και τις βάζουμε στα μικροκύματα, στην υψηλή θερμοκρασία, για 20 δευτερόλεπτα. Σε κάθε τορτίγια, απλώνουμε 2 κ.σ. από το μείγμα του τυριού. Χωρίζουμε ίσα τις πιπεριές και το σπανάκι, αλατοπιπερώνουμε, και τυλίγουμε προσεκτικά τις τορτίγιες.

Καυτερό ιαπωνικό σάντουιτς με μανιτάρια και σολομό

Θα χρειαστούμε:

– 2 κ.γ. μαγιονέζα με λάδι
– 1/2 κ.γ. sriracha (ή ταμπάσκο)
– 1 wrap ολικής
– 1/2 κούπας baby σπανάκι
– 1/4 κούπας σοταρισμένα μανιτάρια, ψιλοκομμένα
– 1/3 κούπας σολομός
– Μερικές φέτες αγγουράκι τουρσί

Σοτάρουμε τα μανιτάρια με σκόρδο και λίγο ginger, αν έχουμε. Ανακατεύουμε την μαγιονέζα με την sriracha σε ένα μικρό μπολ, και απλώνουμε το μείγμα στα wraps. Προσθέτουμε σπανάκι, μανιτάρια, σολομό και τις πίκλες, και τυλίγουμε.

BLT με αβοκάντο

Θα χρειαστούμε:

– Δυο φέτες μπέικον γαλοπούλας
– Ντομάτα σε φέτες
– Αλατοπίπερο
– Μαρούλι
– Low fat μαγιονέζα
– Μισό αβοκάντο

Ψήνουμε ελαφρώς στο γκριλ την ντομάτα και το μπέικον, και αλατοπιπερώνουμε την ντομάτα. Προσθέτουμε στο ψωμάκι μας την μαγιονέζα, το μπέικον, την ντομάτα, το αβοκάντο, και τέλος το μαρούλι, και απολαμβάνουμε μια πιο υγιεινή εκδοχή του κλασικού BLT.

Πηγή: www.iatronet.gr/diatrofi/swsti-diatrofi/article/43157/teleies-kai-ygieines-syntages-gia-santoyits.html

Γράψτε το σχολιό σας